Tuesday, July 24, 2012

写爽的(30)

猜不透的感觉

原谅我的愚昧,
猜不透你的感觉,
我还是搞不清楚你说得无所谓,
只能猜测你的感觉,

而我还是不会,
让你完全不误会,
你所说的温柔体贴我还学不会,
只是懂得自我安慰,

像你说的,
我只懂得忽略你的感受,
但你别忘了,
你失恋时我借给你的肩,

爱原本就是猜不透的感觉,
是虚伪的现实面蒙蔽我的双眼,
sorry 我还是搞不清楚你的感觉,
但我希望你还是能够理解,

爱他是一种猜不透的感觉,
忽远忽近的距离漂浮在我身边,
sorry 我一直都在忽略你的感觉,
才会拥有现在尴尬的局面,

Unpredictable love,
it seriously kill our life,
Even though you had tried to predict a thousand times,
love is still  not yet defined,

You won't know who's the one,
that enter your personal life,
You will try to get rid of anything about love.
But you won't success at last,

Just as you said,
I really never bother your feeling,
But please don't forget,
You are still have the influenza of love,


爱原本就是猜不透的感觉,
是虚伪的现实面蒙蔽我的双眼,
sorry 我还是搞不清楚你的感觉,
但我希望你还是能够理解,

爱他是一种猜不透的感觉,
忽远忽近的距离漂浮在我身边,
sorry 我一直都在忽略你的感觉,
才会拥有现在尴尬的局面,

是我真的忽略你太多,
原来我什么都没做过,


爱原本就是猜不透的感觉,
是虚伪的现实面蒙蔽我的双眼,
sorry 我还是搞不清楚你的感觉,
但我希望你还是能够理解,

爱他是一种猜不透的感觉,
忽远忽近的距离漂浮在我身边,
sorry 我一直都在忽略你的感觉,
才会拥有现在尴尬的局面...

No comments:

Post a Comment